Pluggkvällen förvandlades till mardröm

Jag är ledig idag (egentligen har jag hoppat över ett semenarium för att få sovmorgon). Jag hade planerat att komma ikapp skolan idag. Läsa och sammanfatta av blotta livet hela dagen och kvällen.


Det visar sig nu att min pojkvän och hans tre kompisar ska ha tevespelskväll här ikväll. Dricka öl och spela Supermario på Nintento 64.

Anledningen att de ska vara just hos oss är av hänsyn till sina respektive flickvänner. Vi är de enda som har en dörr att stänga, så att jag ska slippa höra på deras bröt hela kvällen och halva natten. De andra flickvännerna hade alltså lidit mer än vad jag kommer att göra ikväll.

Bullshit.

SGS:s väggar är ju gjorda av plywood.


Ska jag kunna somna ikväll så får jag gå till Apoteket och köpa öronproppar.
Eller så får jag gå till Clas Ohlson och köpa hörselskydd.

Kostar 149 på ClasOhlson - värt?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Eller plugga nån annanstans...

2009-09-15 @ 17:13:03
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0