Omiljövänligt och öronbedövande

Jag bor, som jag kanske har berättat, granne med nya (inte det nybyggda) Ullevi. Jättefin utsikt över ån och Ullevi, och nog kanonläge om t ex Madonna eller U2 kommer tillbaks.


Men...

nu har jag insett nackdelarna.

Idag är det motorcrossuppvisning på nya Ullevi.


Ni fattar problematiken...


Jag frågade trafikvakterna hur länge de kommer hålla på ikväll. "Ja, det blir nog till elva, halv tolv tror jag." Jag kommer genomföra en kampanj nästa år där man ska bojkotta motorcrossgrejen!

Både omiljövänligt, brötigt och tråkigt. Ingen alls vits alltså.


Utsikt från fönstret. Vackert, men fan vilket liv...

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Hmm, håller faktiskt med lite. Men tror inte alls att vi kan få bort det, därför tycker jag att vi ska se till att alternativ FÖRNYELSEBAR energi ska användas!

2009-09-11 @ 21:03:51
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Saga

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 04:56:34
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0