Ingen bloggdrottning direkt...

Jag börjar inse att jag visst inte är någon vidare bloggare längre... Har liksom inte tid till att sitta ner, fundera och skriva något klokt. Framför allt inte lägga tid på att skriva ett ordentligt miljöinlägg.

Kanske är det väldigt mycket just nu bara, med körprov, jobbansökningar och skola. Kanske blir det bättre framigenom.


Kan i alla fall kort nämna att den brensch som i framtiden spås bli den största klimatboven är turismen. Utvecklas branschen som den gjort hittills så kommer våra resor blir allt längre, både tid - och avståndsmässigt. Dessutom kommer vi att resa oftare.
Känns ju kul att höra nu när jag har tänkt åka på volontärresa till Brasilien i sommar...


Nåja, nu jogging och hemmastyrketräning!

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Fast åker man på volontärresa gör man jättemycket bra grejer ändå, man kanske måste väga det emot?

2009-09-21 @ 12:21:56
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Som Drama säger, man kanske inte alltid kan vara 100% rätt och alltid totalt miljövänlig?

2009-09-24 @ 18:11:06
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/
Postat av: Rondine

Nu är jag benägen att instämma i rubriken.

Åtta dagar och inte ett inlägg?



Och när det gäller miljön så kan man inte vara helt uppdaterad alltid, som ovanstående kommentarer också

antyder.

Flaggan kan inte vara i topp alla dagar!

2009-09-29 @ 23:40:21
URL: http://rondine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0