Dagen i korthet

Har nu kommit hem från en seeeg teorilektion i Alingsås. Sprang till tåget för att komma tillbaks till Götet. Köpte på vägen mat i korvkiosken och stötte självklart på min gamla jympalärare från gymnasiet. Lite pinsamt just när jag hugger in på korv och pommes.

Nu sitter jag i alla fall här, dödstrött, och med lite dåligt samvete att jag inte pluggade på tågresorna. Jag hade kanske kunnat plugga igen det som jag redan har hamnat efter. För övrigt, hur kan man hamna typ hundrafemtio sidor efter efter bara två dagar?!


Efter träningen igår är min kropp i sådan form att jag inte kan skratta, nysa, lyfta saker med en arm, inte klia  mig på ryggen eller ta på mig en kofta utan att det smärtar. Lika bra att lägga mig i soffan och kolla Lyxfällan känner jag!

Vad hittar ni på?

Kommentarer
Postat av: ansepanse

hur kommer det sig att du går på teorilektion i A-ås när du bor i Gbg

2009-09-05 @ 20:31:17
URL: http://kinaguld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0