The day so far

Charken var sådär kul. Man blir lite äcklad när man inser hur mycket rostbiff, rökt skinka, leverpastej (vem köper det i charken?!), ost och revbensspjäll som köps. Och ändå stod jag bara där i några timmar... Man får väldigt ont i armen av den där skiva-skinka-maskinen. Man måste trycka så hårt och armen domnar. Suck. Tänk att jag ska stå sådär hela dagarna i juli...

Ska nog fota litegrann på tisdag när jag jobbar igen. Så ni får se hur det ser ut "backstage". 


Annars har det inte hänt så mycket. Har kommit på att jag måste kanske köpa nåt till inflyttningsfestvärdarna. Eller? Det måste man väl... Vad ska jag köpa?! Kanske tvingas släpa mig ner till Alingsås stora shoppingcentrum "Storken-huset" och se om  jag hittar något.


Vad hittar ni på ikväll?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Sv: Blir det utgång blir det antagligen andra lång. Brukar hamna där. :)



Jag lovar att jag är som i bloggen ^^ Fast ofta får man tona ner mig lite i bloggosfären.

2009-05-29 @ 16:06:48
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Stevie

Godmiddag!



Vill bara önska Dig

en bra Pingstafton!



Kram

Stevie

2009-05-30 @ 11:35:05
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0