Sommarlovslängtan!

God morgon alla läsare!

Vill tacka för alla kommentarer. Upptäckte att jag ligger ute på blogg.se-framsidan så det var väl en anledning till alla läsare. Hoppas ni gillade vad ni läser och fortsätter komma hit och kika in!

Gårdagen med min vän var mysig. Vi satt vid vallgraven och åt jordgubbar (riktigt, goda svenska, men jag vet att det inte är miljömässigt försvarsbart) och tittade på alla fulla människor som laddade för fotbollsmatchen senare på kvällen.

Idag är det ytterligare en pluggdag med grupparbete. Suck. Vill bara ha sommarlov. Framför allt när det är sånt här underbart sommarväder. Jag är helt okoncentrerad och ofokuserad på skolan och vill bara sola och äta glass. Känner ni andra studenter igen er?

Nu måste jag springa till bussen, men skriver senare idag såklart!


SommarSommarSommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0