Morgon

Ring så spelar vi + melodikrysset + god frukost = mysmorgon




Sov så länge jag bara kunde imorse för att vara pigg hela dagen och orka plugga plugga plugga. Men när klockan var nio klarade jag bara inte av att ligga kvar. Delvis eftersom pojkvännen ordagrant mosade in mig i väggen när han rullade runt i sängen. Suck. Jag som trodde att allt skulle bli bättre när vi gick från en 0,90-säng till en 1,40-säng, men så fel jag hade...


Idag är schemat lite fullknôkat, och jag är orolig att det är mitt pluggande som kommer att komma i kläm.

Klockan ett ska vi gå och kika på en hyreslägenhet på Hisingen. Börjar snart bli lite panik i lägenhetsjakten...

Klockan tre kommer mina bröder hit, varav den ena behöver hjälp med matte inför slutproven i veckan. Den andra brodern ska sova över här.

Klockan åtta ska jag se på Robinson, det viktigaste som händer på hela veckan! (känner mig lite patetisk...)


Och någonstans här emellan ska jag hinna med att plugga och blogga och diska. Och njuta av en ledig helg.


Hur ska ni spendera lördagen?

Kommentarer
Postat av: Patricia

Hej! Lycka till med letandet efter lägenhet idag då =) (jag har bott på Hisingen i hela mitt liv,just nu i Torslanda) Som svar på din fråga - ja, det är väldigt kul att jobba på Liseberg, ingen som kommer dit för att ha tråkigt liksom så man har bra förutsättningar för att träffa på riktigt glada och roliga människor när man arbetar.

2009-05-09 @ 10:42:15
URL: http://heavenandearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0