Mitt nördiga beroende

Okej, jag ska erkänna en sak. En väldigt töntig sak.


Jag är fullständigt beroende av att kolla på Ensam Mamma Söker.

Har följt de tidigare säsongerna slaviskt, tittat på extraklipp på TV3s hemsida och läst allt jag kommit över i kvällspressen.  Och nu ser jag att de nya deltagarna inför höstens säsong är bestämda.

Gissa ifall jag blir lika glad som alla män som söker en fru!

Jag tittade till och med på presentationsvideorna som låg på Aftonbladets hemsida. Skämdes lite, men kunde inte låta bli.


Nu längtar jag ännu mer till september när säsongen startar!


Här är mammorna som ska vara med. Den blonda tjejen, tredje från vänster, verkade trevligast i sökningsvideon. Hon kommer nog bli min favorit!

Kommentarer
Postat av: Pascal

sv: haha nääh :O orkar inte :D

2009-05-13 @ 16:00:38
URL: http://fazhion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0