God morgon!

Inatt har jag sovit riktigt bra. Tror att brännskadorna börjar läka! Delar av det röda har förvandlats till lite mer bruna nyanser, men en hel del kommer nog flagna tyvärr.

Liseberg gick bra igår. Ganska långa köer tyvärr, men vill man inte åka när det är regn så får man nog ställa in sig på det. Framför allt var det mycket norrmän.

På väg uppför berg - och dalbanan... Är alltid nervös för att bromsarna ska släppa så man bara rasar nerför backen igen. Men jag klarade mig den här gången!


Min första glass av två. Romrussin.

Nu på morgonen ska jag kolla igenom ett skolarbete lite grann, och sen blir det nog powerwalk eller träning. Beror på hur vädret utvecklar sig. Ska nog hinna med att dammsuga samt blogga litegrann också!



Kommentarer
Postat av: Fredrika

Svar: Film tips, är en riktig allätare tror jag faktiskt :)



Liseberg såg grymt trevligt ut må jag säga :D

2009-05-24 @ 10:10:09
URL: http://fnordstrom.webblogg.se/
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

ohh vad sotis man blir... vill juh också :)

2009-05-24 @ 11:18:41
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0