Don´t worry, be happy

För er som kanske tycker jag lät sjukt förtvivlad och självmordsbenägen i förra inlägget (jag tyckte nämligen själv att jag lät det) så kan jag meddela att så inte är fallet. Jag blir bara lite oroad efter att ha läst repotage i tidningen om talibaner och diktatorer och ville skriva av mig.


Snart ska jag dock till Botaniska trädgården, solen och alla vackra blommor och njuta! Glömma alla problem och tänka att jag har sommarlov om mindre än en vecka. Och tänka på att jag kanske är i riktiga medelhavssolen om en vecka också (ja, jag vet att det är så ogreen det kan bli att ta sista-minuten men vi som gör allt övriga året för miljön (okej, nästan allt) behöver lite ledighet. Ska koldioxidkompensera när jag blir rikare och slipper csn).

Först ska jag bara borsta tänderna innan jag väcker pojkvännen. Jag har nämligen ätit godis till frukost och i hans ögon är det dödssynden och det största problemet med att ha mig som partner och sambo. Lösning: jag borstar tänderna innan jag morgonpussar honom. Problemet: han ser att det saknas godis i skålen från gårdagens godisfrossa och kommer på mig ändå. Lösning: blåneka.

Ett tips för er som befinner er på Sveriges framsida och inte har något att göra: ta spårvagnen till Hammarkullen och kolla in Hammarkullefestivalen. Karneval fast utan en dyr flygresa till Brasilien!


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Hej! Jag bodde precis där innan, men nu bor jag i Linné och där har vi ett glasscafé också :)



Så, exneighbour

2009-05-31 @ 11:04:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Caroline

Svar:

Jag går hotell & restaurang och vi hade glassprovning på en livsmedelskunskapslektion :)

2009-05-31 @ 15:10:07
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Kolla in New Moons trailer:



http://mylifeinusa.blogg.se/2009/june/new-moon-trailer.html

2009-06-01 @ 06:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0