Boktips och Robinsonsnack

Har legat senste timmarna och läst upplösningen på "män som hatar kvinnor".



Jag är alltid lite skeptisk till böcker, framför allt deckare, som hela Sverige älskar, men jag medger att den boken var riktigt bra. Har dock fortfarande 50 sidor kvar att läsa. Tänkte ta dem i eftermiddag när jag gjort dagens sysslor.


Annars hade jag igår kväll första godiskvällen på två veckor tror jag.Pojkvännen och jag åt godis och kollade in lördagens avsnitt av Robinson. Tyckte faktiskt att det var lite synd att den sista "onda" på ön åkte ut, Lucas. Har också bytt favorit från Nina till Jarmo, eller Erik. Erik är så himla bra att skapa en "teamkänsla" och han verkar så gó och glá. Men Jarmo är ju såklart den bästa överlevaren. Om det nu handlar om det? Jag tycker att den som vinner Robinson ska vara den som är mest social och har hållt ihop gruppen på ett bra sätt. Alltså borde Erik vinna.




Men nog talat om Robinson. Nu ska jag övergå till marknära ozon... jippie!

Kommentarer
Postat av: Theréz

Lukas var bäst! attans att han åkte ut. Erik är väl hyfsad men nu hejjar jag på Jarmo..

2009-05-19 @ 14:15:05
URL: http://therez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0