Alien på picnic

Ska ju träffa en kompis ikväll som ska äta här så när jag kom hem tidigare än förväntat idag så kände jag mig tvungen att ta tag i vår förfallande lägenhet. Så nu är den nydammsugen och tvätten tvättas nere i källaren! Puh!


Grupparbetet som jag och några klasskompisar håller på och pysslar med om dagarna gick idag in i en roligare fas. Vi ska nämligen avsluta terminen med att ha ett tvådagars seminarium om diverse miljöfrågor. Man ska då göra en poster till detta seminarium med lite bilder, tabeller och små faktarutor. Idag har vi tagit kort till postern - bilder kommer senare. Jag kan dock locka er med att säga att bilden är på temat "idyll, med en liten twist" eller om man vill "alien på picnic".

Håll ut - snart kommer bilderna!

Kommentarer
Postat av: smet

sv: HAHA nejnej det är örebroslott hehe

och jag har haft den förut, men har ändrat lite i designen :>



och... jag återvänder senare idag och hoppas på bilder då =)

2009-05-25 @ 14:01:18
URL: http://smet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0