Kvällsplaner

Har nu hela eftermiddagen förberett inför imorgon och miljödagen på Handels i Göteborg. Vi har packat iordning alla goodie-bags och planerat var morgondagens utställare ska stå så nu hoppas vi bara på att allt kommer flyta imorgon. Klockan sex imorgon bitti ska vi i planeringsgruppen ses på Hotell Rubinen på Avenyn och ladda med supergod frukostbuffé. Ska bli mysigt, men jag kommer vara sjukt trött när klockan ringer runt 05.00...


På själva dagen är min största uppgift att vara salsansvarig under förmiddag. Det är den enda uppgift där någonting verkligen kan gå fel - nämligen att föreläsarnas PowerPoint-presentationer av någon anledning inte fungerar eller att projektorn inte startar... Teknikstrul med andra ord! Jag är faktiskt lite nervös för det, men det ordnar sig säkert det med. Om bara vaktmästarna är tillgängliga....

Teknik och jag går nämligen sällan ihop. Jag kan knappt skruva i en glödlampa nämligen, och än mindre IKEA-möbler. Att börja pilla med en projektor känns som moment 22! Händer det något med datorer känner jag mig ofta som den där gubben i PowerPoint-Clipart-katalogen - ni vet, han som slår med en hammare mot sin dator.


Ikväll ska jag i alla fall plocka fram mina kläder, duscha och fila mina naglar. Helst skulle jag vilja sminka mig också, så jag slipper göra det imorgon bitti. Att sminka sig fem på morgonen känns inte helt bra...

Ska slutligen satsa på att komma i säng vid åttatiden - får se om jag lyckas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0