Dagen efter

Hörde att det var lite dålig uppslutning kring nedsläckningen i Göteborg. Enligt GP fortsatte hela Götaplatsen att lysa, trots att de lovat att släcka ner... Dåligt tycker jag. Ullevi såg ut att, efter vad jag hört rykten om, ha tänt upp extra mycket inför 20.30 för att effekten skulle bli så stor som möjligt.

Även i Alingsås var det dålig uppslutning måste jag säga. Ingen i grannskapet anammade, men släkten satt i alla fall och myste bland värmeljus. Lite sömniga blev vi dock...

Globen släcktes i alla fall ner och det blev ju ganska lyckat måste jag säga:





Hade varit riktigt kul att se en satellitbild över jorden och se om man på den kan se när stad efter stad släcks ner - finns det några sådana tro?!


Nu ska jag strax arbeta lite med att förbereda inför miljödagen som ska gå av stapeln på onsdag. Vi ska förbereda de spektakulära goodie-bags som ska delas ut vid lunchtid. Finfint innehåll - perfekt för fattiga studenter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0