The Reader - se den!

The reader var riktigt grym! Kan varmt rekommenderas. Älskar du Kate Winslet också så kommer du avguda filmen. Ett äkta drama, såsom dramor ska vara.

Scen ur the reader

Jag övningskörde också både till och från Göteborg. Kändes duktigt, även om jag ju såklart i mitt miljöhjärta mår dåligt. Men det vore ju så praktiskt att ha en bil i vissa lägen. Till exempel nu i flyttider. På måndag har jag min första körlektion på över ett år. Ska bli spännande att se ifall jag har utvecklats något sedan sist. Känns absolut så, men man vet ju aldrig hur bra ens självinsikt är.

Sedan ska jag hem till pojkvännen och kanske slå några golfslag. Vi ska i sommar tillsammans ta grönt kort så måste öva upp mig lite innan.


Har er midsommar varit bra? Ingen av er som var på Öland där knivdådet ägde rum? Fan va sjukt sådant är. Tänk om man en dag är där det händer. Känns inte helt orimligt eftersom det händer överallt hela tiden. Känns det som i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0