Grekisk afton igår och imorgon

God morgon!

Känner glädjen sprudlande i mig. Sista dagen i skolan och imorgon lyfter ett plan till solen och Cypern med mig och pojkvännen! Okej, mitt miljösamvete gnager lite, men tycker ändå jag är värd det någonstans i mitt engagemang...


Igår var jag i alla fall på Lilla Tavrnan på Olivedalsgatan här i Götet. Underbar grekisk mat!

Lammfiléspett med potatis! Gå till denna restaurangen - hima gott och bra service.


Nu ska jag springa iväg, men på vägen hem ska jag stanna till hos mammas jobb som tagit med mitt cyklop som jag glömde hemma. Längtar till ett varmt hav. Tydligen ska havet vara klart som en pool - sa resesäljaren i alla fall! Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0