Dagens planer

Har äntligen fått tillstånd av brorsan att låna hans dator i några minuter medan han äter frukost framför Disney Channel. Han spelar nämligen WoW väldigt mycket och därför krävs det hårda förhandlingar för att jag ska få låna hans käraste ägodel en stund.

Idag ska jag ner på stan och leta efter en cykel. Har nämligen insett att jag börjar jobba om exakt en vecka och tills dess måste jag lyckas fixa en cykel så jag slipper gå fram och tillbaka varenda dag. Problemet i Alingsås är att cykeltjuvarna är många och sluga. Det är ett problem polisen bör höja prioriteringen på. Tror det är det brottet som människor i allmänhet drabbas av. Kanske inte ett jätteallvarligt problem, men ack så dyrt och aggresivitetsväckande.

Sen har jag upptäckt att det öppnats en ny glassbar nere på torget - måste prova!


Någon annan som har sommarlov?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0