Dagen

Förlåt min usla uppdatering och mina obefintliga skriverier om miljön.

Fick höra att min lillebror låg hemma ensam och var lite sjuk så tog tåget hem och umgicks med honom hela dagen. Hans dator är full med virus så lyckades inte skriva något inlägg. Sedan har jag stått i charken i några timmar innan jag rusade till tåget tillbaks hem. Fullspäckad dag med andra ord.

Charken är inte jättefräscht. Tvivlar inte på att jag kommer vara sugen på att bli vegetarian när sommarjobbet är slut. Man blir äcklad av att skiva upp 4 hekto källarrökt skinka, lassa upp grillade, drypande kycklingar och skära upp tjocka bitar av pastej och onsalakorv. Usch.

Nu sitter jag och äter maraboukaka med daim i. Sockernivån var på botten på tåget och kunde inte övertala min mage att inte gå in på pressbyrån. Köpte en veckorevyn också, med sexspecial - sexfrågorna du inte vågat ställa. Ska  bli spännande att läsa ikväll...


Nu ska jag kolla på Hell´s kitchen och äta min choklad och sen krypa ner. Har en viss plan på att det hade varit trevligt att ta en morgonjoggingtur imorgon bitti. Får se hur hurtig jag känner mig när klockan ringer...

God natt på er! Ska försöka skriva lite miljö imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0