Lite tisdagsgnäll

Något jag stör mig maximalt på nu: CSN. Centrala Studiestödsnämnden.

Vem har bestämt att man behöver ha e-legitimation för att kunna ansöka om studiestöd?


Något jag stör mig ännu mer på: SEB. Min bank.

Vem har bestämt att SEB ska göra det så svårt att ansöka om e-legitimation? Varför ska man behöva ansöka via Telia som har en telefonkö som man inte kommer fram i även om man väntar i 47 minuter?


Nu har jag äntligen lyckats att hitta blanketter på CSN som man kan fylla i hemma. På gammalt hederligt pensionärsvis. Då visar det sig att det tar en vecka för CSN att skicka hem de blanketterna till mig!

HUR kan det ta en hel vecka att skicka ett brev?!


Jag orkar inte med livet ibland...

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Jag ringde CSN tidigare för att lämna studieförsäkran.

Efter massivt letande efter min personliga kod, och en evighet med knappval hos en mekanisk röst fick jag höra "du kan inte lämna studieförsäkran för det har du redan lämnat"



OKEJ?

1. När har jag gjort det?

2. VARFÖR säger ni då att jag ska det??



Vandrande kromosomfel.

2009-08-18 @ 21:52:26
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Hahahaha! Ja, skapa, gör mig till administatör också!

Haha! Tror den skulle bli stor, den gruppen!

Jag sökte på din hotmail, men fick inte fram dig, så bollen ligger hos dig ;)

2009-08-18 @ 22:09:15
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Byråkrati är inte kul, men man vänjer sig med ålder för det förändras tyvärr aldrig!!

2009-08-23 @ 10:53:25
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0