Tvätthelgen avslutas

Avslutar idag min tvätthelg med att tvätta lakan och mina svarta jeans - igen!

Är fortfarande bitter över att någon snodde mitt tvättmedel. Hatade den personen extra mycket när jag fick tvätta svarta byxor i vittvättmedel. Men nu så har jag i och för sig avslöjat en lögnen - tvätten blir inte blekt bara för att man använder vitt tvättmedel!!



På golvet, bredvid den vita stolen, framför tvättmaskinen stod kartongen med tvättmedel. Hur vågade hon sno det?!

  
Och här i den läskiga korridoren riskerade tjuven att möta mig.

För övrigt, visst är sådana där korridorer otrevliga och läskiga. Det ekar, man ser inget och oroar sig för att någon ska stå runt hörnet och överfalla en.


Eller så är det bara jag som tänker så - paranoid som jag är?!

Men, ifall man kan bli bestulen på tvättmedel i tvättstugan så kan man nog bli nedslagen i korridoren på väg till tvättstugan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0