Tankar en solig morgon

Lyssnar på Sissela Kyle som håller i "ring så spelar vi" denna morgon! Riktigt mysigt! Har också läst GP och intervjun med SVT-meterologen och miljökämpen Madeleine Westin. Hon sa mycket vettigt, bland annat att hon kör bil till jobbet eftersom hon inte kan komma dit på annat sätt utan att det blir väldigt omständigt. Hon sa då att hon tycker varje människa ska göra vad man kan för miljön, men man behöver inte slå knut på sig själv för att vara miljömedveten.

Exakt så tycker jag också!


Denna morgon håller jag också på att tvätta. När jag bokade tvättid i torsdags tänkte jag hur praktiskt det är att tvätta tidigt på lördagsmorgonen eftersom man då kommer upp ur sängen i tid och hinner göra en massa innan klockan ens är tolv.

När klockan ringer 7.50 på lördagsmorgonen hatar man sig själv.

Men nu känns det ganska bra i alla fall, när man väl vaknat upp, ätit frukost och känner att man hunnit med rätt mycket fastän klockan bara är halv tio.


I eftermiddag ska jag följa med pojkvännen och hans familj och slå mina första golfslag. Har hållit i en riktig golfklubba en gång i mitt snart nittonåriga liv, och minigolf är jag urusel på, så vi får väl se hur detta ska gå. Pojkvännen och hans familj ska ta grönt kort i sommar och de tycker att jag också ska ta det, så tänkte följa med idag för att se om det alls verkar roligt. Skulle det vara riktigt tråkigt (det vill säga om det skulle visa sig att jag är riktigt dålig) så kommer jag i alla fall fota massa och dela med mig av på bloggen!

För er som tycker mina bilder är dåliga - jag har önskat mig en digitalkamera i present och skulle jag inte få en så kommer jag snarast investera i en som är lite bättre än min mobil med 2 megapixel. Så håll ut kära läsare!

Min slitna 2-megapixel-mobil som börjar hänga sig allt oftare...


Hur ska ni spendera denna underbart soliga helg?

Kommentarer
Postat av: THELIFEOFFANNY

SV: okej , den ska jag kolla in sen :)

aa jag gillade färgen också när jag valde den.

men jag hoppas den blir bra bara:D

2009-04-25 @ 09:51:50
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0