Sjukt äckligt

Bara ett citat från Aftonbladets webb:

  • Under påskhelgen köper svenskarna 4000 ton godis

  • Totalt säljs 35000 ton lösgodis

  • Varje svensk beräknas äta 15 kilo lösgodis per år
Källa: Folktandvården/TT


Tror ni som jag att Folktandvården var bittra efter denna undersökning?!


Jag måste dock erkänna att jag tror mig äta mer än 15 kilo godis på ett år. Tyvärr måste jag säga. Men så har jag ju också rotfyllt!

Det är ju så bara så himla gott!!



Framför allt den röda, sura flaskan, fox-kolan och svamparna - mums!

Anna Skipper, hjälp mig ur detta beroende!


Anna läxar upp Sanna Bråding

Kommentarer
Postat av: Maol

Jag äter bara choklad nu för tiden. Annat godis är för sött tycker jag och sedan är jag inte så himla förtjust i gelatin och e 120 dvs löss!

2009-04-12 @ 21:33:40
URL: http://monstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0