Morgontankar

Äntligen tillbaks med fri tillgång till Internet. Känns konstigt när man bor över en natt hos någon att låna deras dator stup i kvarten, så beslöt mig för att skippa bloggen en dag. Kände allt lite abstinens. Bara en månad har gått och jag är redan beroende av min blogg.

Vart man än går så tar man med mobil för att fota och delge sina läsare. Var man än är försöker man uppleva roliga saker som man kan skriva om.


Har hela natten legat och vridigt mig och liat mig på bröstkorgen eftersom jag fick soleksem där efter en halvtimme i solen. Är så sjukt trött på mitt obefintliga pigment. Dör jag i förtid vet jag att det kommer vara i hudcancer. Känns sådär roligt, och då försöker jag ändå att inte sola. Men efter flera månader med mulet och snö så bara måste man ju sitta lite i solen när den väl skiner.

Idag fyller min bror år så det ska bakas tårta alldeles strax. Pinocchiotårta har min bror beordrat så jag ska strax sätta mig in i hur den ska bakas.



Tog några kort på min brors husdjur, två gerbiler (typ hamstrar) som han har haft i ett år nu! Väldigt söta och livliga. När korten togs har de just fått en hushållsrulle som de biter sönder på cirka fem minuter. Vi är alla livrädda för vad som skulle kunna hända med husets elsladdar om de kom loss ur sin bur en vacker dag.

  

Ha en fin dag i solen så hörs vi senare!!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: tack hihi ;>

2009-04-13 @ 14:59:29
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0