Inte bara ledighet

Har tyvärr inte tid att under en hel vecka bara lata mig trots att det är lätt när man är hemma och både bröder och mamma har påskledigt.

Tror faktiskt att jag ska sätta mig till ro nu en stund och läsa lite om miljöproblem. Har just blivit klar om fördjupning av vad försurningen av hav, sjöar och land beror på och hur det kan lösas. Nästa kapitel handlar om marknära ozon.



Dessa är de två huvudböckerna på kursen. Läker tiden alla sår ska tydligen vara en kanonbok som även våra föreläsare använder sig av när de behöver friska upp minnet lite. Täcker alla miljöproblem och "kan man det som står i den kan man mer än de flesta" som den kursansvariga kvinnan sa när vi inledde kursen. Har därför tänkt läsa den som sista bok innan jag börjar tentaplugga - tror det kan bli bra!

Nej, nu är det dags! Inga fler bortförklaringar godkänns!

Kommentarer
Postat av: Berii_

Design-utlottning hos mig!



spana in: http://walkitout.blogg.se

2009-04-09 @ 17:53:12
URL: http://walkitout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0