Försöker att inte bry mig, men kan ändå inte störa mig...

Nu ska jag strax inleda min tevekväll, men vill först bara visa en bild på hur trafiken på E20 genom Göteborg såg ut idag klockan 16.20.



På själva motorvägen ser det inte så illa ut, men se på påfarten till vänster. Det är bilar som kommer ifrån Göteborg och som antagligen har jobbat och ska åka hem.

Jag förstår verkligen inte hur folk orkar köra bil och köa när många istället kan ta tåg eller buss.


Men men, det är deras val!


Nu: tevekväll

Kommentarer
Postat av: mango

håller med dig, det är ju mycket skönare att ta tåg, oftast billigare och snälla mot miljön. Gillar idén med en miljöblogg :) jag funderar på att läsa till miljövetare faktiskt :D



KRAM

2009-04-18 @ 15:55:25
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0