En liten vinare...

Var på inflyttnings - kombinerad födelsedagsfest igår. Mycket trevligt! Ocks alltid lika förbluffande att vandra Avenyn ner vid tretiden och få känslan av att det är mitt på klara dagen. Lite mer liv och rörelse bara. Och lite mörkare och kallare än mitt på dagen. Så mycket folk i rörelse mitt i natten känns så konstigt, men kanske beror det bara på min ovana till att vara ute nattetid. Själv trivs jag oftast bäst i sängen efter midnatt...

Tänkte i alla fall ta tillfället i akt att tipsa om ett väldigt gott ekologiskt vin som dracks igår. Nyinkommet på Systemet - 60 kronor cirka.



Bild från Systemets hemsida. För övrigt en bra hemsida med alla tips och recept!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0