Dagens planer

Ikväll ska jag på Handelsspexet som ordnas av en kreativ grupp på Handels. Ska bli riktigt kul! Var på deras spex i höstas också och det var riktigt kul! Jag blir bara så avundsjuk på dem - jag vill också kunna sjunga och spela!

Ikväll handlar spexet om Anna Nicole Smith. Kan inget om henne så kanske kan jag lära mig något också förutom att ha lite roligt...
   Läs mer på http://www.handelsspexet.se/





Funderar också på att promenera till skolan idag när det är sommarväder igen. Kanske till och med köpa en glass. Längtar efter att äta de nya Magnum-glassarna - verkar så sjukt goda! Men dyra! I min värld kostar fortfarande Daimstruten mest, ca 15 kronor, men den verkar ha blivit totalt omkörd av de nya Magnum som kostar 22 spänn.

De ser i alla fall himla goda ut!!

Magnum Temptation Chocolate och Magnum Temptation Caramel & Almonds

Annars är Strawberry White en favorit!


På GB:s hemsida kan man gå in och se de gamla goda glassaffischerna från barndomen och få lite nostalgi. Rekommenderas starkt - förutom att man blir sjukt sugen på gamla godingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0