Checklista, del II

Kvällens uppgifter:
  • Ska se om jag lyckas betala en räkning helt själv. Då får jag en hel hög vuxenpoäng va?!
  • Ska läsa lite i Stieg Larsson, män som hatar kvinnor. Har inte riktigt blivit fast än, men känner att boken helt klart har potential
  • Ska se på hela Aktuellt utan att somna (vilket kan vara svårt)
  • Ska sova ensam i lägenheten i ett par nätter nu och måste försöka att inte skrämma upp mig så jag blir mörkrädd

Tror ni att jag kan checka av alla punkter imorgon?!




JAAA,
jag kan checka av allt!!

Eller ja, jag halvkollade på Aktuellt medan jag borstade tänderna.


Men jag klarade i alla fall av att betala en räkning helt själv!

Eller ja, jag ringde och frågade mamma vad man ska göra när det inte finns något OCR-nummer.



Men jag läste i alla fall Stieg Larsson och sov ovanligt skönt! Det klarade jag i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gå in på denna tjejens blogg den e helt otrolig, hon skriver såå bra!! har blivit en läsare till henne själv:) P.s kolla in hennes nya rum,skitfint!

lullicute.blogg.se

2009-04-17 @ 13:36:10
URL: http://lullicte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0