Bara 368 dagar kvar!

Har nu lagat middag till pojkvännen, hans kompis och mig själv. Blev jättekok chili con carne. Tre enorma portioner (killar ni vet) plus två lunchlådor.



Okej, ser inte så gott ut. Smakade bättre.


Nu försöker jag övertala sällskapet att ta en promenad i sommarvärmen. Inte ofta det är sol så det måste utnyttjas. Det fina vädrets förbannelse ni vet... Ville äta glass på Lejonet&Björnen men pojkvännen ville absolut inte. Får en svag aning om att något på min födelsedag ska komma därifrån. Kanske glasstårta...!

Fyller år dagen efter valborg - alltså i övermorgon. Det som kommer kännas bäst på fredag är vetskapen att om ett år är jag tjugo år. 20. Gammalt. Men ändå, tillslut blir man vuxen helt på riktigt. Får göra precis vad som helst! Lycka!

Om exakt 368 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0