Morgonsysslor

Ahh, vilken energisk morgon. Har hunnit diska, dammsuga och duscha på dryga timmen!

Känner mig full av energi idag. Kan i och för sig bero på att jag kommer ha fullt upp hela helgen så jag vet att jag måste göra massa saker idag.


Nu ska jag äta frukost och sedan ge mig iväg för att köpa ett minneskort till kameran. Och sen blir det fotande!

Är strålande väder ute så det kan nog bli fina kort tror jag.


Eller så sparar jag fotandet till söndag då jag är mera ledig. Idag ska jag nämligen också försöka läsa in mig på problem med marknära ozon på landsbygden, vilket jag ska skriva ett arbete om som avslutning på vårterminen.

Och avslutningsvis ikväll ska jag gå ut med kompisarna. Fast jag känner nästan mer för att grilla och dansa hemma hos någon... Hade varit riktigt mysigt om det blir tillräckligt varmt under dagen!


Ska ni hitta på nåt kul denna fredag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0