Min självgoda jävel...

Fick en fråga om hur det gick på min ledaruttagning för Friskis!

Har medvetet undvikit ämnet. Fick nämligen höra att jag "tyvärr inte kom med" (än så länge kände jag mig okej, ryckte på axlarna) "på grund av att jag saknade takt" (kände mig som efter en bitchslap).

Nu skäms jag lite och undrar hur jag kan ha sådan dålig självinsikt. Pinsamt. Hoppas inte takten var urusel i alla fall - då har jag verkligen skämt ut mig. Hoppas jag inte var lika dålig som tjejen som jag inombords skrattade åt när hon visade sitt pass. Skrattar bäst som skrattar sist...


Men nu vet ni hur det gick i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har varit spotlife bloggare från första början, så blev inte, dom valde mig :)

2009-06-02 @ 22:42:46
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: S

Oj, var inte meningen att ta upp det. Jag blev bara nyfiken. Jag tror nog inte du är taktlös utan att kanske snarare var nervös.

2009-06-03 @ 22:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0