Eko-shopping

Gick in på H&Ms hemsida för att se om de fått in några nya snygga höstkläder i ekologisk bomull.

Blev jätteglad när jag ser att de har en skjorta i ekologisk n´bomull och inte bara massa bleka t-shirts. Sedan upptäckte jag att det var en mama-skjorta för gravida.


Jaja, finns väl bara en väg att gå för att få köpa den...



Denna topp var annars fin. Kanske ska slå till?! Måste dock då ha ett par svarta leggins. Och det finns inga ekologiska... suck!


Gick också in på bubbleroom.se som det görs så mycket reklam för på teve för att se om det fanns något ekologiskt där. Och ja, tro det eller ej. Ett par ekologiska kalsonger från Calvin Klein och ännu mer överraskande - ett par ekologiska jeans. Dock, killjeans. Dock, tajta. Alltså inget jag kan köpa...


Kommentarer
Postat av: Myaraq

MM jag vet att Hanna går där, men jag glömde vad den andra tjejen heter.



Vi var tre tjejer fårn Nyköping på den festen :)

Hanna, Maja & My :D

2009-07-27 @ 22:29:09
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: M

Förresten, köp skjortan och sy in den :)

2009-07-27 @ 22:30:12
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Såg t-shirten. Fin!

2009-07-29 @ 10:21:59
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0