Dags att testa Västtrafik

Idag ska jag testa Västtrafiks kundtillgänglighet - och service.


Jag ska ta 11.03-pendeln från Alingsås till Göteborg. Med mig ska jag ta min cykel. Och jag ska fanimig få med mig cykeln till storstaden även om konduktören så kommer vilja döda mig.

På Västtrafiks hemsida står det att man får ta med sig cykeln i mån av plats. Skickade en fråga till Västtrafik och frågade om man kan ringa någonstans och få reda på om det finns plats innan jag släpar ner cykeln till stationen. Jag ska få svar inom fem arbetsdagar.


Alltså chansar jag idag. Och som sagt, cykeln ska med till Götet.


Varför detta är så viktigt för mig? Jag ska bli ladygreen rakt igenom och cykla till skolan. I ur och skur. Nåja, i uppehåll och sol i alla fall.

Kommentarer
Postat av: ansepanse

berätta hur det gick med cykeln

2009-08-31 @ 11:25:19
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Ellen

Ja hur gick det?

2009-08-31 @ 23:07:18
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0