Tentaplugg

Jag tentarpluggar inför fredagens tenta.


De senaste dagarna har bestått av att jag läser cirka två kapitel i den huvudboken som jag alldeles nyss läst ut. Sedan känner jag mig så sjukt nöjd med mig själv att jag äter frukost i lugn och ro, läser tidningen, kollar mail och bloggar och lyssnar på spotify och känner mig så duktig som redan har pluggat så mycket fast det fortfarande typ bara är morgon.... Tills jag råkar se att klockan är typ två och jag inte har läst mer än två kapitel än. KATASTROF!


Idag har jag varit duktigare än tidigare dagar eftersom jag visste att jag är upptagen hela kvällen. Trots det har min hjärna hela tiden haft en intern debatt om ifall jag ska kolla lite bloggar, facebook, äta lite, dansa och sjunga i min ensamhet eller om jag ska plugga.

Pluggandet har vunnit. Fram tills nu!

Kommentarer
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Gud, vad duktig du är då. Själv har jag devisen "det lööööser sig" just nu. Vilket det säkert gör. Bergsäkert. ;P

2009-10-01 @ 01:33:27
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0