Ge blod

Sitter och pöser i soffan. Med gott samvete.

Jag har nämligen lämnat blod, och då får man slappa så mycket man vill hela dagen!


Kände mig som en heroinist när jag cyklade hem i kortärmat genom stan...


Som tack för att man är blodgivare får man en present, och jag valde en Triss och en Tia-lott. Men inte vann jag något...


Det är i alla fall något jag rekommenderar er alla att göra - lämna blod! Gör inte speciellt ont, man behöver inte se blodpåsen om man är blodrädd, man får gratis fika och kakor, man får en present och man känner sig som en himla schyst medmänniska efteråt!

Gå in på www.geblod.nu för att se var ni kan lämna!

Kommentarer
Postat av: Maol

Välkommen till gänget! Jag ger både blod och plasma och har gett i ca ett år nu. ^_^

2009-09-01 @ 19:11:41
URL: http://monstars.blogg.se/
Postat av: Myaraq

Nehej du.

Jag är livrädd för sprutor.

Förresten går jag samma kvälskurs som din gamla kursare - Frida :)

2009-09-01 @ 21:58:40
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0