Ett påminnelsetips till...

Skrev om detta för någon vecka sedan, men en påminnelse är ju aldrig fel.


Klimatdebatt idag i Göteborg på Ekocentrum (vid Kapellplatsen).

Ställ dina frågor till åtta politiker från åtta olika pertier som är med. Alltihopa anordnas av Naturskyddsföreningen, men alla är hjärtligt välkomna!

Klockan 18.00 i sal VasaA - det är tydligt skyltat.


Och nej, jag kommer tyvärr inte kunna delta. Hade tänkt gå dit, men så ringde de från mitt nya jobb och sa att det var introduktionskurs ikväll mellan 17.00 och 21.00. Så gick det med den klimatdebatten... Men mina kompisar ska i alla fall dit, så jag får väl förhöra dem senare.

Kommentarer
Postat av: Miss Dramaqueen

Åh, där hade man velat vara med...men ja, berätta det du får höra sen!

2009-09-30 @ 12:41:55
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0