Skitdag

Det bidde ingen lägenhet nu heller.

Fick just mail om att "kontraktet gick till en annan. Du är välkommen att söka igen".
        Jotack, så lagom kul när man aldrig får något därför att alla människor har stått i bostadskö så jäkla länge att jag som bara är 19 inte haft en chans även om jag så ställt mig i kö när jag föddes.


Idag har varit en skitdag hittills, och tydligen fortsatte den även efter att jag kommit hem. Trist. Kanske lika bra att krypa ner under täcket och sova. Eller äta godis och kolla webbteve.


Vad tycker ni jag ska göra?


Kommentarer
Postat av: Myaraq

Ta en fika och njut av livet!

2009-05-28 @ 14:39:57
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0