Läskiga nyheter

Aftonbladet har just nu en undersökning,

Oroar du dig över klimatförändringarna?

Ja, jag tror det kommer att förkorta mitt liv (17.8 %) Alternativ ALT1
Ja, fast jag tror inte det drabbar mig utan framtida generationer (51.3 %) Alternativ ALT2
Nej, jag tror inte på klimathotet (30.9 %) Alternativ ALT3
 


Läskigt att så många inte tror på klimatförändringarna. Även om Aftonbladets undersökningar inte är statistiskt sanningsenliga, så ger de nog ändå ett hum om hur folk tycker och tänker.

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Vi har en professor på skolan som INTE tror på att det är vårt fel.

Det är totalt omöjligt att diskutera med honom. Han är rabiat.

2009-05-30 @ 14:17:56
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0