Glass i stora lass

Det börjar fladdra lite i magen nu. Börjar nog bli lite nervös inför Friskis-passet. Börjar i och för sig inte förrän om drygt två timmar, men är nervös ändå. Eller spänd är nog rätt ord. Fast det ska ändå bli skoj.

Hoppas att jag för en gångs skull kan göra saker med inställningen att det ska bli skoj istället för att känna att jag måste prestera. Hoppas också att benen inte börja skaka och dallra - då kan det bli svårt att göra jympaövningar!


Har nu firat att tentan är slut med en Daim-strut. Var himla gott!



Ska packa ihop mina grejer till Friskis och äta gröt så jag står mig, och sen är det dags!


Ska ni göra något kul ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0