En dålig morgon (och en bad-hair-day)

Är sjukt jävla sinneslöst dödstrött.

Vill kind of DÖ!

Inte sitta på möte med handledaren.
Inte sitta med gruppen och vara aktiv.
Inte gå till bussen.
Inte blogga.


Men kvällen igår med tjejerna var kul! Åt tacos med cornfärs och sen kladdkaka med tryffeltäcke. Himla gott. Får tänka tillbaka på det under dagen idag. Framför allt när det är lunchdags och jag inte har någon lunchlåda men är hungrig. Då kanske jag kan tänka tillbaks på hur mätt jag var igår.

Idag, eller imorgon bitti, ska jag åka till Alingsås och jobba några timmar på mitt gamla jobb. Ica-affär. Ska lära mig att stå i charken eftersom jag inte har gjort det tidigare somrar. Vill inte ens stå i charken och grilla kyckling, skära skinka och blanda feta röror. Jag vill jobba i frukten som vanligt. Suck.


Varför är detta en så dålig dag? Måste försöka pigga upp mig.

Till exempel med tanken på att jag bara har knäckebröd att äta till frukost. Kul! Not.

Kommentarer
Postat av: Stevie

Hej LadyGreen!



Kan Du inte låtsas att det är Måndag?

Måndagar brukar inte vara Trevliga!



Kram

Stevie



PS! Hoppas att Du har det bättre nu!

2009-05-28 @ 13:12:55
URL: http://www.metrobloggen.se/esthonianangel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0