Boktips

Just nu bryter solen fram igenom molnen. Underbart. Jag ska ju nämligen ut i trädgården och fixa iordning hallonsnåren. Ska bli kul. Kanske kan jag få lite välbehövlig solbränna?!


Håller på och läser Klas Eklunds bok Vårt klimat: ekonomi, politik, energi. Riktigt läsvärd bok. Har än så länge bara hunnit med två kapitel, men den har verkligen potential. Eklund är så väldigt pedagogisk så att alla som läser den kommer förstå klimatproblematiken. Ett hett boktips till alla er som vill få en klar bild över problemet!


Men nu ska jag som sagt ta och ge mig ut i buskarna! Kommer eventuellt skriva ett inlägg senare om konstgödsel, såhär i trädgårdstider!

Vad ska ni hitta på idag på denna lediga dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0