Jag ber härmed om förlåtelse...

...för att jag duschade så sjukt länge!

Jag duschade så länge att när jag väl var klar var det som att gå ut från duschkabinen rakt ut i Lützen-dimman, eller imman snarare. Hela badrummet ångade. Ändå hade jag öppnat fönstret medan jag fortfarande duschade - som för att intala mig att jag alldeles strax skulle sluta skvala. Ändå hade jag dragit bort duschdraperiet som för att intala mig att nu måste jag faktiskt sluta duscha!


Jag försöker ha lite sådär civil-miljömedvetenhet-kurage, det vill säga att jag försöker att inte duscha så länge, åka bil för ofta eller släppa ut freoner. Det mesta går bra, framför allt det med bilen, men det beror främst på att jag varken har körkort, bil eller råd att åka taxi.

Men det där med duschen är helt hopplöst... Så förlåt världen!

Kommentarer
Postat av: Robin Rickardsson

Studenter är den optimala miljövännen ju!



Inga pengar till bil, kollektivt hela studietiden.

Inga pengar till random konsumption, lever på existensminimum.

Läser E-Miljö, massor miljösnack.

Upp i ottan o plugga mycket hårt tills det inte finns ljus, ingen tid till nedskräpning/ diverse miljöförstörande handlingar.



Så duscha länge är man faaan värd!! :)





2009-03-26 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0