Helgens planer

Är så mysigt att vara hemma när man vaknar och äta god frukost med grapefrukt och kalvkorv på mackan. Är dock inte så rutinerad som bloggare så jag glömde fota mitt underbara morgonmål - om nu någon hade varit intresserad...

Nu ska jag snart iväg ner till Alingsås stad och klippa mig. Tror att det kommer bli kortare än idag. Eventuellt kommer jag vara så egocentrisk att jag lägger upp en före - och efter-bild. Sedan blir det Afrikakväll ikväll med lite vänner till mamma, och imorgon åker jag tillbaka till storstaden för att planera inför den stora dagen på onsdag - miljödag på Handels!

Ville också upplysa er som inte såg att Magnus Samuelsson vann Let´s Dance igår kväll. Min mamma var topptunnor rasande, men jag var rätt nöjd. Laila är helt enkelt för cool för att vinna ett sådant töntigt program...

För övrigt, har ni läst om Let´s Dance i Aftonbladet?




Under denna bild står det "Kollapsen efter segern" - men det visar sig att när man läser lite mer handlar det om ett rent och skärt lyckorus. Jag undrar hur journalister av kvällstidningsslaget är som människor? Jag undrar om allt de säger om sig själva är tusen gånger överdrivet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0