Sommarens höjdpunkt - allsång

Ibland så är Allsång på Skansen så himla mysigt, bra och rent av världens bästa program!

Gillar Anders Lundin riktigt mycket, Tomas Ledin är väl okej, Anna Maria Espinosa hade jag aldrig hört förut, Owe Thörnqvist är väl lite ute kanske, men så kommer Henrik Dorsin och bara tar över. Han äger så sjukt mycket. "En-gaffel-kort"-sketchen är sjukt rolig.
 

Och efter Dorsin kommer Zelmerlöv. Han är söt så man smälter, och är så glad att till och med trötta jag sjunger "lalalalalala" i min ensamhet i tv-soffan.


Nån som säger emot mig?! Förresten, stavar han Zelmerlöv/w med v eller w? Hittar både och på nätet... Kvällens kluring!

Var det någon som såg Allsång på Liseberg på teve igår? Var det något att ha och vara stolt över som göteborgare?

Och en påminnelse, missa inte Skansen nästa vecka för då kommer A Camp - världens bästa grupp! Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Dorsin, dökul! :D

2009-06-26 @ 03:30:08
URL: http://myaraq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0