Lite gnäll

Jag har lite ångest över min livssituation. Okej, jag svälter inte och är varm och så. Men jag känner för att gnälla lite ändå.

De två närmsta dygnen ser ut såhär:

Idag: flytta
Imorgon: jobba 6.45 - 14, sen flytta.
Onsdag: jobba 6.45 - 16.00 Sen övningsköra. Förhoppningsvis har vi flyttat klart.

Sedan ska jag i och för sig till Danmark mellan torsdag och söndag till min pojkväns släktings gård där det finns kycklingar och lamm! Levande djur. Jag älskar framför allt små ulliga, vita lamm. Och kanske ska jag få vara med när fåren klipps! Så jag får väl helt enkelt tänka på det när jag grillar kyckling och skivar salami och saltrulle imorgon. Usch.

Vill med detta också förvarna för dålig uppdatering de närmsta dagarna!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Så paradoxalt. :)

Du ska skära döda djur idag, och gosa med dom senare i veckan.

Jag gillart!

2009-06-22 @ 16:54:39
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: nicolito

vad vill du gnälla på? Flytten?



Om jag jobbade som dig skulle jag vara överlycklig, så jag antar att det är flytten. Njut av sommarn istället---när den dyker upp :P

2009-06-22 @ 21:20:08
URL: http://otorongo4ever.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0