Ledig dag

En ledig dag till! Underbart! Känns som att jag redan har sommarlov, fast det ju börjar på torsdag eftermiddag.

Idag ska jag dock jobba i eftermiddag. Lära mig hur man gör när man jobbar i charken på kvällen och ska stänga. Roligt det ska bli. Känner mig redan dödstrött på charkenjobbet. Alla tjocka människor som köper massa pastej och flera hekto bror jakob samt ett kilo grevé. Suck. Plus att jag måste ha på mig en jätteful hatt/hårnät som dessutom är för litet för mitt huvud så att öronen står rakt ut. Suck.

Innan jobbet vet jag inte vad jag ska göra. Sola? Äta glass? Åka hem och umgås med bröder? Umgås med kompis? Köpa nya örhängen eftersom jag tappade mina i fredags?

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Haha det är väl kanske mer korta jeansshorts. ;)

Min kropp lämpar sig inte för hotpants.

2009-06-02 @ 10:18:13
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Daniel

Äta glass röstar jag på!!

2009-06-02 @ 19:06:18
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: S

Hur gick med ledaruttagningen?

2009-06-02 @ 20:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0