Grillad kyckling

Idag har varit en tuff dag.

Den började i charken på Ica klockan 6.45 (vet ni hur dödstrött jag var). Jag fick grilla kycklingar. Det var hemskt. Jag riktigt såg framför mig hur alla dessa kycklingar kunde ha sprungit runt i gröngräset, pickat i marken och pipit. Istället så stoppades de nu, marinerade, in i en ugn och blev 85 grader för att därefter ätas upp av överviktiga, glupska människor.

Nej, aldrig mer färdiggrillad kyckling för mig!


Nu sitter jag ensam i pojkvännens hus och väntar på honom. Ska läsa lite och äta godsi snart. I rummet där jag nu sitter och bloggar finns också deras undulat som flaxar kring huvudet på mig och skriker. Är inte överförtjust i fåglar. Kanske kan detta bota mig lite...

Imorgon bär det av till Stockholm och midsommarfirande. Hoppas hinna med och träffa en klasskompis då också!


Vad ska ni hitta på på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0