Flyttdags

Eftersm pojkvännen och jag inte lyckats få något nytt när vårt andrahandskontrakt går ut 1 juli så blir det till att flytta hem allt till föräldrarna. Suck. Idag är första flyttdagen vilket förklarar min tidiga uppgång på mitt sommarlovs sista vecka innan jobbmaratonet sätter igång (8 veckor bakom charkdisken - vill bara dö...).

Idag kommer jag att vara så sur och gnällig. Inte just för att vi ska flytta från lägenheten utan på grund av fenomenet flyttning. Finns det något tråkigare än att ordentligt packa ner saker i kartonger och släpa ner dem för trappan och bort till bilparkeringen? Sedan känns det inte heller så kul att behöva sova med flyttkartonger i hela rummet resten av sommaren. Någon som har ett utrymme ledigt?

Detta är i alla fall anledningen till varför jag inte kommer blogga så mycket idag. Men ikväll har jag hämtat hit min egen dator så då ni. Passa er så ni inte blir bortblåsta av alla inlägg...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nu så har jag veckans kändis på min blogg:)

Gissa rätt vem det är och din blogg kommer att synas på min:)

2009-06-16 @ 10:08:58
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha! Jag gillar kanske solen men värmen som följer med. Det är ganska kul eftersom jag och min pojkvän är likadana och han bor i Australien xP ett av världens varmaste land.



Ha en bra dag



Kram från Panda

2009-06-16 @ 10:17:46
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0