Chewbacca besöker Inferno imorgon

Är sjukt trött. Känner mig ofräsch efter charken. Att skära skinka, tvätta en flottig ugn och städa diskmaskinen (hur äckligt som helst) tär på krafterna. Längtar tillbaks till skolan. Lära mig saker, kunna planera sin tid själv och slippa gå upp alldeles för tidigt. Har ställt klockan på 5:10. Fattar ni hur tidigt det är?!

På söndag är jag i alla fall ledig, men eftersom jag ska ut i älskade Götet imorgon kväll (första gången på typ två månader) så lär söndagen vara bortkastad eftersom jag ligger i sängen och sover bort hela min lediga dag. Kan ju kanske vara värt det eftersom det alltid är roligt att komma ut och svänga sina lurviga så att säga. Det uttrycket ger mig för övrigt alltid en bild av Chewbacca (ni vet, Star-Wars-björnen) som dansar omkring, runtrunt, på ett överfullt dansgolv.


Vad hittar ni på i helgen?!



Förresten, lästips: dagens GP, del 2, intervju med Caminos chefredaktör. Camino: ekotidning!

Kommentarer
Postat av: Myaraq

Ska du ut här?

Me 2!

PIP till så kanske vi springer på varandra?

2009-07-24 @ 22:39:18
URL: http://myaraq.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Synd att nattliv och festande stjäl en dag efter.. :(

2009-07-25 @ 09:38:30
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0