Ytterligare ett I-landsproblem

När jag efter månader av vånda äntligen plockar fram pincetten för att plocka ett par felväxande strån vid sidan av mina ögonbrynen dyker detta I-landsproblem upp:


Jag hinner nätt och jämnt plocka två, tre strån innan första nysningen kommer. Ögonen tåras, saliven skvätter på mattan.

Plockar ett strån till. Ytterligare tre kraftiga nysningar.

Hinner plocka två strån till innan kavalkaden av nysningar sätter in:


Nyser sju gånger i rad (räknade faktiskt), står som i ett fotbad av saliv och tårar rinner från ögonen.


Försöker en sista gång att plocka några strån, men då jag dels inte ser något eftersom ögonen är tårade och dels hela tiden avbryts av nya nysningsattacker slutar jag snart.


Vem  är det som har kommit på att kvinnor ska ha välformade ögonbryn?

Är det någon annan som lider av samma nopra-ögonbrynen-syndrom som jag?





Tydligen är det såhär det ser ut när man nyser. Trevligt att ha det, fast sju gånger så mycket, på badrumsmattan...

Kommentarer
Postat av: Emy

Det har hänt mig med men bara 1-2ggr. Jag har ett liknande problem när det gäller att trycka finnar i pannan xD

2009-04-19 @ 11:43:27
URL: http://mizzemzy.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

sv; ja verkligen :P

läget ? :)

2009-04-19 @ 11:51:30
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0